obserwatorzy

piątek, 12 lipca 2013

106. moje ostatnie nowości kosmetyczne :)

witam! :)
nie rozgaduję się jak ostatnio a konkretnie pokazuję od razu co zasiliło ostatnio moją kosmetyczkę, a na czym ucierpiał mój portfel :D 



1. Soraya, kojący żel po opalaniu kupiony na wyprzedaży sklepu za 4,19 zł :D z myślą o wakacjach i za dużej ilości słońca :D
2. Cleanic, chusteczki nawilżające, kupione do torebki :-) myślę, że przydadzą mi się szczególnie teraz, a wcześniej ich nie miałam :) fajnie pachną!
3. SunOzon, samoopalacz w sprayu :) skuszona recenzją Dagusi :D póki co jestem zadowolona!
4. Garnier, antyperspirant, tym razem skusiła mnie Zaczarowanaa (niedobre dziewczyny! :p)
5. Golden rose, neonowy lakier :) szukałam jakieś zastępcy dla mojej miłości z Vipery i znalazłam taki :) nie było wersji z grubym pędzelkiem więc wziełam ten :)
6. Dove, kolejny antyperspirant, siostra zgarnęła dla mnie z półki :) pięknie pachnie i długo się utrzymuje :)

i to tyle :)
jeśli jesteście zainteresowane którymś z nich, dajcie znać a chętnie o nim napiszę w pierwszej kolejności, o ile bedzie to rzecz, o której już mam wyrobione zdanie :)
a Wy miałyście coś z tych rzeczy? dajcie znać jak się sprawują!
tym czasem uciekam, buziaki :*

43 komentarze:

  1. ja to bym chciała usłyszeć o GR i o żelu po opalaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o żelu napiszę jak tylko się strzaskam na słońcu :D
      a o GR niedługo, muszą mi tylko odrosnąć paznokcie :)

      Usuń
    2. balsamy i żele po opalaniu polecam Ziajki i SunOzon ;D

      Usuń
  2. nie mam żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier jest świetny:) też go posiadam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym przeczytała o samoopalaczu do tej pory uzywałam z Dax'a w formie balsamu a myslę ze w spray'u mógłby byc wygodniejszy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo się pojawi taki post :-) akurat go już dobrze przetestowałam :D

      Usuń
  5. też muszę sobie kupić ten samoopalacz.Mam w szufladce chusteczkę samoopalającą,ale boję się jej użyć :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten lakier, niestety trzeba kilka warstw na idealny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor tego lakieru! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lekier świetny - mam inny kolorek ale jestem zadowolona z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mój ukochany Sun Ozon :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się nad tym samoopalaczem.. jak nadal nie będę miała jak się opalić to pewnie go sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To u Cb też nie wiedzą że masz bloga? :)

    No ja mam Garniera :D Niedobra ja skusiłam Cię ;D No i mam ten lakierek z GR ale fioletowy i powiem ze taki średniaczek z niego pędzelek strasznie cienki, wolę inne ;P
    A co do tego dezodorantu dove - też słyszałam ze ładnie pachnie - a powiedz mi nie brudzi ubrań? Zapobiega nie przyjemnemu zapachowi? ogólnie jesteś zadowolona? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie też właśnie Ci najbliżsi wiedzą ;D
      Z prywatnego to ja nie lubiłam żadnych profili na fb. ja założyłam ten funpage - ale to chyba nie dla mnie z miesiąc już tam nic nie piszę - coś mi się tak zrobiło ze ani nie mogę nic z tego funpage lubić ani komentować ;/
      Moze jak będe starsza to wtedy już bardziej będe obojętna na to ;p Teraz to nawet nie chciałabym żeby znajomi czytali mojego bloga :P

      To kochana jak możesz to zrób tą recenzję tego dove ;)

      Usuń
  12. mam podobny kolor z goldena ! fajny jest ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam zamiar ostatnio kupić ten samoopalacz z SunOzon, ale sama nie wiem.. A lakiery z GR bardzo lubię i mam ich dosyć sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nicholas Sparks ,,Noce w Rodanthe"
      Nicholas Sparks ,,Ostatnia piosenka"
      Jodi Picult ,,Bez mojej zgody"

      Polecam książki Cecelii Ahern np. ,,PS Kocham Cię" :)

      Usuń
  14. miałam samoopalacz Sun Ozon tyle , że w formie chusteczki, jak dla nie zapach nie do zniesienia, ale tak pachną chyba wszystkie samoopalacze:9' lakier ma super kolorek:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę w końcu zaopatrzyć się w ten samoopalacz , bo naczytałam się sporo dobrych opinii :) Dezodorant Dove uwielbiam ! W Rossmanie jest teraz na niego promocja i kosztuje 6,99 zł :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem jak te antyperspiranty sobie radzą...

    OdpowiedzUsuń
  17. ten kojący żel to niezły łup jak za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lakier wydaje sie fajny, mam teraz podobny na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem mega ciekawa tego samoopalacza, bo sama się nad nim zastanawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ci fajne ;) A na mazury czy tak gdzieś takie mniejsze jeziorko?

    OdpowiedzUsuń
  21. Na mazurach to i aj nie byłam :D
    A to w jakim województwie mieszkasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pogada to rzeczywiście dziś do tyłka ;D Nic się nie chcę i humor nie bardzo ;P

      Usuń
  22. ten kojacy zel z soraya jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię kojące żele :) zapraszam na konkurs, do wygrania ciuszki :) http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię lakiery z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dove mi się bardzo sprawdza, podobnie jak kulka pod pachę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. w sezonie letnim wystrzegam się samoopalaczy, ale osobiście polecam też lirene ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten lakier jest sliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Sun Ozon też ostatnio kupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam ostatnio na GR i wzięłam fajny lakier wybielający ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie ma plam po tym sprayu? widziałam go w Ross i zastanawiałam się nawet nad kupnem:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten lakier GR musi być śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Lakier zapowiada się super. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam ten lakier i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz, który dostaje sprawia mi ogromną radość, za co bardzo dziękuje! :*
zachęcam do dodawania do obserwowanych! :)
chętnie odwiedzę Wasze blogi, więc zaproszenia mile widziane!

podobne posty.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...